Tutaj jesteś

Popularne narzędzia obsługi sklepów internetowych

26 października 2019 E-commerce

Branża online jest jedną z najbardziej wymagających branż. Tutaj trzeba zaistnieć i się pokazać. W tym wypadku potrzebny jest większy nakład na reklamę a i sama reklama musi czymś się wyróżniać. Potrzebne są więc specjalne narzędzia obsługi sklepów internetowych.

Narzędzia e-commerce

Narzędzia e-commerce pozwalają na zautomatyzowanie niektórych procesów organizacyjnych firmy online, dają możliwość sprawniejszego zarządzania czasem oraz pozwalają na lepszą i sprawniejszą obsługę klienta. czym zatem one są? Są po prostu rozwiązaniami, które oparte na silniku SaaS lub OpenSource mają ogromny wachlarz funkcjonalności.
Popularne narzędzia obsługi sklepów internetowych, to między innymi:
Brand 24 – jego przeznaczeniem jest monitoring internetu. Poprzez odpowiednią obserwację można dojść do większej liczby klientów, poznać ich opinię na swój temat oraz na bieżąco poznawać nowe trendy branżowe.
Freshdesk – odpowiedzialny za obsługę klientów. To urządzenie znacznie usprawnia obsługę kolejnych zgłoszeń klientów. Działa poprzez e mail, stronę internetową i inne kanały.
Hotjar – odpowiedzialny jest za optymalizację witryny i analizę UX/UI.
Jest to narzędzie analityczne, które pomaga klientom w poruszaniu się po sklepie internetowym.
Google Analytics – narzędzie przeznaczone do analizowania danych. Jest to idealne narzędzie dla menedżerów i daje możliwość dokładnego pomiaru i szczegółową analizę każdej czynności, jaką wykonają potencjalni klienci na stronie internetowej danego sklepu.
MailChimp – pomaga w prowadzeniu kampanii mailingowych. System ten pomaga wysyłać newslettery i maile w sposób zautomatyzowany.

Inne narzędzia

BaseLinker – zarządza sprzedażą. Doskonale pomaga w tworzeniu bazy klientów, magazynu produktów, statusów zamówień klientów oraz sprzyja zintegrowaniu modułów fakturowych i kurierskich.
LiveChat – poprzez to narzędzie można z klientami prowadzić chat na stronie sklepu online. Daje to natychmiastowy kontakt, przez co strona przyciąga coraz to większą liczbę klientów.
ShopRank – narzędzie, przy pomocy którego z łatwością można dotrzeć z całą swoją ofertą do innych sklepów internetowych.
Jest bardzo dużo innych narzędzi obsługi sklepów internetowych, wszystkie one są skuteczne i znacznie pomagają w rozwoju danego sklepu internetowego oraz w jego prowadzeniu.
Ponadto niektóre narzędzia pomagają prowadzić kampanie marketingowe, odpowiedzialne są za reklamę sklepu online, czy analizują wszelkie działania konkurencji.
Narzędzia obsługi sklepów internetowych znacznie usprawniają pracę i dają ogromne możliwości w prowadzeniu biznesu internetowego.

Redakcja misjanet.pl

Nasi redaktorzy na portalu misjanet.pl to doświadczony zespół ekspertów z branży e-commerce, którzy pasjonują się dzieleniem się wiedzą i inspiracją związanych ze sklepami internetowymi. Każdy z naszych redaktorów ma głęboką wiedzę na temat e-commerce oraz doświadczenie w prowadzeniu działalności online.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?